Bemutatkozó

va11.jpgKedves Kispestiek!

Varga Attila vagyok, 44 éves, két gyermek édesapja. Pestszentlőrincről négy éve költöztem Kispestre, azóta itt élek, itt dolgozom.

A rendszerváltás után évekig molnárként dolgoztam, majd a pécsi Testnevelési Főiskolán szerzett edzői vizsgám birtokában éveken át küzdősportot tanítottam gyermekeknek. Részt vettem munkahelyi és szabadidős közösségek fejlesztésében, segítésében, s e tevékenység későbbiekben is végigkísérte életem.

Kispesti képviselőként is a lakóközösségek egymásra figyelő, segítő hétköznapjait fogom támogatni.

Baloldaliként és a Párbeszéd Magyarországért párt alapító tagjaként vallom, hogy bár mindenki egyenlő, mégis vannak olyan társadalmi csoportok, mint például az elesetteké, a fiataloké vagy épp az időseké, akiknek fontos a mi összefogásunk. Ha így teszünk, rendezett lesz a környezetünk, biztonságosak az otthonaink. Ebben tudok az Önök és Gajda Péter polgármester szövetségese lenni.

Kérem, ajánlásával segítse képviselői indulásomat!

Kispest 11.ÖEVK, Óváros

Közösen Kispest fejlődéséért!

Címkék: választás