Bátor ember vagyok?

Karácsony Gergely miniszterelnök-jelölti kampánykörútjának 19. kerületi állomásán a Kispesti Művelődési Otthonban az estét felvezető Barabás Richárd egy meglepetéssel is szolgált: ott jelentette be, hogy én leszek a Párbeszéd képviselőjelöltje a 2018-as országgyűlési választáson a Budapest 9.számú választókerületben.

img_8513.jpg 

A bejelentést megelőző néhány mondatban azt mondta, nem kevés bátorság kell ahhoz, hogy valaki felvegye a harcot a jövő évi választásokon a Fidesz jelöltjeivel. Nem kevés bátorság kell ahhoz, hogy valaki egy választókerületben kiálljon a jelenlegi kormánypárt jelöltje ellen. Nem kevés bátorság kell hozzá, mert már most megmutatkozik, hogy milyen lejárató kampányra, milyen karaktergyilkosságra kell felkészülnie.

Nem tudom, hogy bátor ember vagyok-e? Egyet tudok, hogy felveszem a kesztyűt a Fideszes jelölt ellen. Ha ez bátorság, akkor igen, bátor vagyok.

Hogy miért teszem? Hogy miért kezdtem politizálni és miért politizálok még mindig?

A családomért, a gyerekeimért kezdtem sok évvel ezelőtt. Azért mentem önkéntesként plakátot ragasztani és kampányolni, mert olyan országot akartam, ahol a családom és a gyerekeim megtalálják a boldogulásukat, hogy olyan oktatásban és egészségügyi ellátásban részesüljenek, ami biztonságos jövőt nyújt.

Amit elterveztem, még nem sikerült megvalósítani, sőt az ország még élhetetlenebbé vált, még megosztottabb lett, ezért politizálok még mindig és azért fogok dolgozni, hogy ez megváltozzon.

Önkormányzati képviselőként Kispesten igyekszek úgy politizálni, hogy a lakosságot minél jobban bevonjam a döntéselőkészítésbe, az őket érintő kérdésekbe és az Országgyűlésben ugyanígy tenném. Kiemelkedő figyelmet fordítanék a hátrányos helyzetben lévőkre, a szociálisan rászorultakra, akiknek gondjairól jelenlegi munkám során, mint a Szociális és Lakásügyi Bizottság elnöke, egyre mélyebb ismeretekkel rendelkezek.

Együtt kezdtem politizálni a párt miniszterelnök-jelöltjével, Karácsony Gergellyel, volt és van elképzelésünk, hogy az országnak merre kellene haladnia. Ezeket az elveket ő Zugló polgármestereként valóra váltja. Mert tudja és vallja a Párbeszéd szlogenjét, hogy Tenni kell! 

Tenni kell. Tenni kell azért, hogy a következő parlamenti választáson a jelenlegi hatalmat leváltsuk és egy jobb ország építésébe kezdhessünk. Hiszek az összefogás erejében, ez megmutatkozott a legutóbbi önkormányzati választáson, amikor Kispesten egy baloldali összefogás eredményeként kényelmes többséget értek el a demokratikus erők.

 

Nem tudom, hogy bátor ember vagyok-e? Egyet tudok, hogy felveszem a kesztyűt a Fideszes jelölt ellen. Ha ez bátorság, akkor igen, bátor vagyok.

parbeszed_logo_rgb.png